Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Och regnet....

Kategori: Allmänt

...det bara öser ner... Mulet och grått och spöregn! Ja, så är det hos tant raffa i dag... Sitter och väntar på dotter med sambo och så de små kungligheterna förstås, jag ska åka med dem till IKEA (ja, jag vet att jag var där förra fredagen också) de ska handla lite smått och gott och dottern tyckte att jag skulle hänga på... "Tok gör ju som tok säger"...heter det ju och jag har ingenting annat för mig i alla fall så... Vi kommer troligen att vara på IKEA längre tid än jag var förra fredagen, då hade jag handlat klart på en halvtimme. Nej, nu tror jag bestämt att de är på ingående... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Å IKEA längtar till man har råd att shoppa loss där bland alla inredningsprylar...drömmer

    Men den som väntar på nått gott får ta det näst bästa så länge nämligen paket från Ellos :)

    Väntar hem nya gardiner bla idag,så jag ska putsa lite fönster och damma av medans jag väntar..



    Ha en finfin helg och trevlig shoppingrunda

    /Kram

    2008-11-14 | 10:13:04
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Hej på dig när du anlänt hem igen från IKEA...regnar här också nu, men var minus sex i morse, sen kom regnet och med det ISGATA!!



    Vet banne mig inte om jag hinner "lut ikull mäg"..men skulle bra gärna vilja!

    Hörs!

    2008-11-14 | 13:00:22
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    Garbo:

    Vi hade det jättetrevligt i dag och jag handlade inget annat än ljus...gud så tråkigt...

    Ha dé!/Kram



    Ragnvi:

    Jag hoppas att du körde lugnt på vägen hem i kväll, det var varning för blixthalka.

    Ha dé!/Kram

    2008-11-14 | 23:29:30
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: