Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Minusgrader...

Kategori: Allmänt

...har vi haft i natt och för första gången den här säsongen fick jag skrapa is från vindrutan. Jag vet inte, om det är jag som fått en "knäpp", men visst sjutton är det en konstig höst vi har... Visserligen var det väldigt varmt tidigt i våras så det kanske är som det ska... Skjutsade yngsta dottern *L* till tåget i morse, hon ska till Norge och jobba ett tag framöver och hon hade mycket packning vill jag lova. Maken, han ska åka tillbaka till England i kväll (ja,vi åker till V-ås på eftermiddagen) och sedan blir det som om man "stängt dammluckorna" igen, det blir bara jag och byrackan hemma.. Byrackan ja, han är precis som vanligt igen, han springer runt, runt och gör ett par maraton per dag... Lillprinsen, han hade ont i sin arm igår, men idag verkar det vara bättre. Han får vara hemma från skolan i dag och eventuellt i morgon också, det beror ju på hur han mår. Vi har ju aldrig varit religiösa, men nu tackar vi högre makter att det gick så bra som det gjorde i alla fall, det är otroligt vad fort det går.... Nej, nu får jag önska alla en fortsatt bra måndag... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: