Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Utmärkelser...

Kategori: Allmänt

...har jag fått! Ja, awards.. Jag har fått två stycken, från "Rankan" och "Tyra Tok" (TT) och jag är såååå tacksam! MEN...att få awards, det förpliktigar och det finns regler.. 1)..Man ska lägga upp en bild på den i sin blogg (sket sig..kan ju inte ens lägga in foton..) 2)..Jag ska länka till bloggen jag fick den ifrån (sket sig igen..) 3) Jag ska ge den vidare (ja, jag säger bara det...) Jag förmodar att jag blivit diskad! Jag lovar...jag ska lära mig allt det där! Ha tålamod med mig, jag säger som jag brukar..."Rom byggdes inte på en dag, det tog mins två".. Men tack så hemskt mycket för utmärkelserna, det gjorde mig väldigt glad! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Ragnvi säger:

    Hej på dig lilla Åsa! Klart du är värd alla utmärkelser du får! Och jag tror också att du är lite lik din lilla mormor! Hi, hi!

    Jag tänker mejla dig! Har suttit här o skrivit upp hur jag gör när jag lägger in en bild i mitt inlägg...kan jag kan du! Om du vill lägga in nån bild alltså...

    Kramen!

    Ragnvi

    2009-01-12 | 15:52:10
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • TT säger:

    Jag vill inte ge utmärkelser som förpliktar så sug i dej den i lugn och ro! :o)

    2009-01-12 | 23:22:20
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: