Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Har haft en jättebra....

Kategori: Allmänt

...helg! Har varit till min äldsta dotter både fredag och lördagkväll på trevlig samvaro och igår kväll var det en kompis till "mågan" som var och hälsade på och det visade sig, att vi hade en massa gemensamma bekanta.. Världen är bra liten... Tänk, va bra allting blivit sedan de flyttade hit på "min gata i stan", dottern ringer bara och bjuder upp mig, hur enkelt som helst, det tar bara max tre minuter att gå dit och jag är ju inte den som tackar nej till trevligt sällskap. I dag har vi varit till Gävle, eller närmare bestämt Valbo (ligger en mil från Gävle) och på IKEA, för dottern och "mågan" behövde lampor och rullgardiner, eller som lilla prinsessan säger..."lullgaldiner"... Passade även på att träffa yngsta dottern med pojkvän på en fika och det var så trevligt så. Nu är det dags att gå till sängs, det är otroligt, jag kommer inte i säng före tolv en endaste kväll... Måste skärpa till mig.... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Inga M säger:

    Lustigt detta med IKEA. Många verkar ha passat på att göra IKEA-besök nu när värmeböljan har gett med sig och efterträtts av regn.



    Jag hade tänkt åka idag men väntar ett tag till. Nu är jag så bra igång med sommarstädningen.

    2009-07-07 | 08:39:24
    Bloggadress: http://inga.blogg.se/
  • åsa säger:

    Inga:

    Ja, det är massor med folk som får för sig att ta en tur till IKEA så fort det blir lite dåligt väder (det märktes) och Kamprad är väl bara glad över det...

    Städning ja...äsch, det struntar jag i..

    Ha dé!

    2009-07-07 | 10:32:35
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: