Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Huvudvärk...

Kategori: Allmänt

..har jag, en blixtrande sådan.. Kan ju bero på att det är så hiskeligt varmt... Lördag är det idag och jag har ingenting på agendan, de små kungligheterna är hos fadern och det är så tyst och lugnt, för tyst och lugnt tycker jag! Uppe på loftet ligger det tre tjejer och sover, vet inte när de kom hem i natt, det står en bil parkerad utanför huset som jag aldrig sett så jag förmodar att de kom tidigare än igår natt (morse).. Nattbussen från Borlänge och Peace & Love går 2.30 och då är de hemma ungefär 3.30 (promenad från stan inräknad). En utav tjejerna sa igår, att hon trodde att det var de sista stegen hon skulle komma att ta i sitt liv för hon var så trött i fötterna efter att ha stått och gått hela eftermiddagen/kvällen och viss del av natten, men igår eftermiddag var det full fart igen! Unga och morska... I dag kommer det nog att bli ännu jobbigare för dem, för det är ännu varmare än igår och inte blåser det något heller.. Nu ska jag ta och förlusta mig lite med att hänga tvätt, det är väl en bra lördagssysselsättning.... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Nitzz säger:

    Visst är de varmt?! Men härligt med lite solsken! :D

    2009-06-27 | 18:52:08
    Bloggadress: http://nitzzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: