Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Nog är det vardag..

Kategori: Allmänt

...minsann.. Så lugnt som det är just nu på gatan här (ja, förutom maken som snickrar hos dottern) så lugnt har det inte varit på över två månader.. Det märks verkligen att skolorna startat här i Falun och nu är det inga röda dagar förrän 6 november då det är Alla helgons dag och det är på en lördag! Lilla prinsessan, hon hade haft det toppen på dagis och jag kan både se och höra henne framför mig då de lekt i "dockhörnan" hon och de andra små tjejerna, gissar att de pratade hela tiden... Prinsen började igår på seneftermiddagen, men honom har jag inte pratat med efter det, jag antar att han tyckte att det var roligt han också. Nej, nu ringde maken, det var visst slut på "ammunition" (skruv) så jag lär väl åka och köpa... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: