Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Årets sista dag...

Kategori: Allmänt

..är det och det är inte kallare än 10 minusgrader ute! Kollade min blogg och nyårsafton förra året hade vi -25 så man får väl vara tacksam! Har nyss fått samtal frå prinsen, han ringde från sin mobil och ville önska morfar och mig ett Gott Nytt År, prinsessan, hon ville inte prata alls, det är inget ovanligt att det är så när de är hos fadern.. Fyrverkeri skulle de ha hos farmor och farfar ikväll och prinsen var noga med att tala om, att det var fadern som skötte den biten, inte han själv och som den "hönsmormorn" jag är så talade jag ju om alla risker med allt som har med pyroteknik att göra...(Glädjedödar´n numer ett!) Själva ska vi maken och jag och även dottern och "mågan" till grannarna Jim och Carina på middag ikväll, det kommer säkert att bli jättegod mat och trevligt sällskap. Nu vill jag önska alla ett riktigt Gott Nytt 2011! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din händige man! :D



    Massor av kramar får ni också!

    2010-12-31 | 13:31:37
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Tack!

    Skickar tillbaka kramar!

    Ha dé!

    2011-01-01 | 13:19:28
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: