Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ja, den här vintern...

Kategori: Allmänt

..som aldrig tycks ge sig... Ute är det kallt och jag har fått nog av kylan! Snöar gör det till och från, men jag tror ju trots allt att det snart kommer att bli vår.. Efter att Vasaloppet och sportlovet varit så brukar det bli varmare, men nu är det ju inte som det brukar någonting, så vem vet..? Maken och jag var på väg till Gävle på förmiddagen, vi skulle dit med en tvättmaskin till yngsta dottern då hon ringde och talade om att sambon åkt på "kräksjuka" så vi vände bilen och åkte hem igen så nu får vi åka runt med en tvättmaskin tills de är friska och smittfria.. Hoppas, att dottern klarar sig för hon ska ju föda barn vilken dag som helst! Blir lika nervös varje gång hon ringer för man tror ju, att nu..! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    Spännande med den här väntan!

    2010-02-23 | 21:39:53
  • Susanne säger:

    oj vad spännande, lycka till med allt som väntar! :)

    2010-02-23 | 22:25:59
    Bloggadress: http://caminandoporlavida.blogg.se/
  • Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg säger:

    Ucsh för kyla!

    2010-02-23 | 22:40:52
    Bloggadress: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
  • åsa säger:

    TT:

    Ja, du kan inte ana..

    Ha dé!



    Susanne:

    Tack, det är jättespännande, men som mor är jag mest nervös..

    Ha dé!



    Cecilie:

    Kyla, det kan jag klara mig utan har jag kommmit underfund med..

    Ha dé!

    2010-02-24 | 09:20:37
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: