Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Peter Le Marc...

Kategori: Allmänt

...har alltid varit en av mina favoriter och ikväll kom jag utav någon anledning in på hans hemsida och satt och diggade musik läääänge och väl... Vissa artister, de lyssnar jag bara på och känner väl egentligen ingenting, men med Peter blir jag glad, likaså när jag lyssnar på Cajsa-Stina Åkerström, hon gör mig också glad! Nu jäklar ska det ändras om här hemma, vi har bestämt att vi ska måla om på altanen och det kan jag lova, kommer att ta tid.... Maken har börjat liiiite smått med att måla fönsterbrädorna i en "djärv" antikvit färg.... Ja, i morgon ska vi inhandla ännu mer färg och det ska faktiskt bli roligt att förändra lite, vi har ju så lätt att fastna i gamla spår maken och jag.. Det blir den liten "mjukstart" inför renoveringen av resten utav huset, antingen tycker vi att det är jätteroligt eller också så skiter vi i att göra resten...vem vet? (Det finns ju hantverkare..) Nu är det väl bäst att man tar och nannar kudden så man orkar i morgon... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • TT säger:

    Ja,jag gillar också LeMarc, underbara texter och soft musik.

    2010-02-06 | 21:14:18
    Bloggadress: http://tyratok.blogg.se/
  • åsa säger:

    TT:

    Håller med dig, hans musik njuter jag av..

    Ha dé!

    2010-02-07 | 09:29:56
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: