Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Kollade på...

Kategori: Allmänt

...min lillasysters blogg med de små kungligheterna... Alla vet ju, att valpar som är omkring 8 veckor är ju hur söta som helst och min syster har Golden Retriver så alla kan ju förstå hur söta de var! Prinsen, han har ju önskat sig en katt och det är läääänge han har gjort det, men efter att ha sett valparna så blev han helt "såld".. Prinsessan och jag gick ut och lekte, prinsen var kvar inne, ropade och frågade vad hundrasen hette, jag bokstaverade och jag antog att han skrev... Ut kom han med en lapp där det stod.. "Det her vil jag ha ner katen har döt, Golden Retriver vil jag ha ner jag fyler år så snela, snela, snela, kan jag få de"? (Tycker det är underbart när de skriver som det låter och han har ju nyss gått ut ettan så det där med rättstavning... Ja, han ska alltså vänta tills katten är död, en katt han inte ens fått ännu och jag kunde inte annat än le när jag läste lappen.. Barn, de är för härliga! Har haft de små kungligheterna här då "mågan" började efter lunch och dottern jobbade "dag" och vi har varit ute hela dagen, för solen har faktiskt skinit och det har vi ju inte varit bortskämda med precis.. Nu ska jag sätta mig vid tv:n, för ikväll är det sista avsnittet av Grey´s anatomi, det är ju ett av mina favoritprogram. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: