Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Spöregn...

Kategori: Allmänt

...och 0,5 grader plus.. Då kan man nästan räkna med att det kommer att bli snorhalt vad det lider.. Maken och jag var ute och åkte en sväng idag och hamnade i Torsång och på Torsångs café, det café som Mats Alm och Linda Cheng var på enligt en massa bilder i media och jag undrar ju.... Varför finns det foton tagna därifrån (ser ut som om det är någon som hjälpt dem att fota), men inte från något annat ställe han påstår att de varit på? Jag tycker att han är otäck den karln, man kan nästan se vansinnet i hans ögon emellanåt och att han är svartsjuk, det tvivlar jag inte ett dugg på! Ja, man kan inte annat än hålla tummarna att han blir inlåst ett tag framöver, jag skulle då inte vilja ha honom gående lös här i Falun, men han har väl gjort sig omöjlig här oavsett hur domen blir.. Har fått sms från dottern som är på "Kajanajeöarna" och de har det hur bra som helst, soligt och fint och barnen badar för fullt! Det är tomt här hemma utan dem på gatan, men det står ju inte på förrän de kommer hem igen och på måndag tänkte jag försöka ta mig till Gävle, det är ju ett tag sen jag såg min lillprins, han växer visst så det knakar enligt modern och nu är han ju över en månad (+ 2 dagar) så nu är han ju med lite mer och flinar emellanåt.. Kolik har han den lille och jag förstår att det är jobbigt för dottern och mågen, hoppas han blir bättre i magen snart, det måste ju vara jobbigt för lillprinsen också att ha ont. Tittar ut och ser, att det fortfarande regnar och jag är glad för det, vad som helst bara vi slipper mer snö! Nu ska vi ju ställa fram klockan i natt igen och är det sommartid, ja då kan det väl inte snöa..... Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Ragnvi säger:

    Meen...här snöar det småspik nu!!!

    Kramen!

    Ragnvi

    2010-03-28 | 09:42:39
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    Ragnvi:

    Här är det "lågt i tak", men uppehåll än så länge...

    Ha dé!/Kram

    2010-03-28 | 15:53:53
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: