Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Tre och en halv tand...

Kategori: Allmänt

...har han min minsta prins och ett leende som kan smälta vem som helst, han är så underbar den lille! Var i Gävle hela dagen igår, åkte efter att jag varit till frissan på morgonen (klockan 9), på så vis fick vi ju många timmar tillsammans Ture och jag, ja hans mor var ju också med förstås.. Tänk, att han var så ledsen när han var mindre och hade så ont i magen, man kan inte tro att det är samma pojke för nu är han om ett solsken nästan hela tiden! Solsken ja, sitter och väntar på att de små kungligheterna ska komma, de ska var här en stund när modern ska uträtta lite ärenden och få se, vad vi hittar på... Maken, han är ju fortfarande förkyld (ja ja, jag säger då det, det är att känna efter ganska mycket tycker jag, men nu är ju jag kvinna...) Just nu ligger han på övervåningen och vilar, han är ju inte "kurant".. Ute är det ett vackert väder idag, solen skiner och det är ett par plusgrader, det ska visst bli kyligare, men det är ju bara väntat och inte gör det mig nåt.. Allhelgonahelgen är det också, ska åka och tända ljus på gravarna i Långshyttan i morgon, få se, om maken är piggare då så att han kan följa med (hmmm...) Önskar alla en trevlig helg! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: