Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Säger bara det..

Kategori: Allmänt

...förbannade Tele-2.. Är så trött på dem, har inte haft tillgång till internet sen i fredags mitt på dagen och i morse ringde jag.. Jag bad att få prata med någon "hövding" och det fíck jag efter ett tag och jag lovar, jag var inte speciellt snäll efter att han hade pratat ett tag.. Visst, han kunde vidarekoppla mig för support, men det var ju lite väntetid... Ja, jag vet det sa jag, sist jag ringde (i morse) var det väntetid på 40-50 minuter och jag har faktiskt annat att göra än att sitta i era jäkla telefonköer, jag sitter i snitt varannan dag! Pratade som sagt var med två (2) "hövdingar och det vid olika tillfällen eftersom jag fick lov att ringa igen! Bad även honom om råd, vilket bredbandsbolag jag skulle ha eftersom jag bestämt att byta från Tele-2 och jag kan inte förstå, varför de blev griniga båda två...?! Felanmälde ju telefonen innan helgen och jag VET att sprakningarna på den kommer från modemet, det är ju för f-n 4:e gången nu och precis lika vareviga gång! Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: