Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Är så trött...

Kategori: Allmänt

...på att ha värk!
Nu gnäller jag IGEN!
Var "ganska" bra i mitt vänsterknä i två dagar, men nu är det lika förbaskat igen..
Ringde till läkaren i morse (bara det ett bevis på hur jäkla ont jag har), han hade semester, men sköterskan pratade med en annan läkare och han kunde ju inte göra något mer än skriva ut lite medicin eftersom det enda som hjälper är att vila benet så mycket som möjligt...
Har även köpt ett knästöd på apoteket och det känns "sisådär", det är som sagt var vila som gäller..
Jag har suttit i trädgården nästan hela dagen, är väldigt bra på att "peka med hela handen" och tala om vad maken ska göra!
Han har bland annat gjort en "kattstege" till Elvis och som den intelligenta katt han är så fattade ju han direkt hur han skulle bete sig!
Elvis, han har varit ute hela dagen och nu så är han så trött, ligger i fåtöljen bredvid mig och snarkar så det står härliga till..
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Jobbigt! Men på sin egen blogg har man hur mycket rätt som helst att gnälla. Den som stör sig på det behöver ju inte läsa. Hoppas värken släpper snart!

    Kram!

    2011-04-13 | 18:44:42
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Tofflan:

    Det har du fasiken så rätt i!

    Ha dé!/Kram

    2011-04-13 | 18:53:06

Kommentera inlägget här: