Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Vaggar som en anka....

Kategori: Allmänt

...gör jag... Har ju problem med mitt högra ben och haltar ju på grund utav det, men nu har jag fått ont i ischiasnerven på vänster sida, så det är ju bara att tänka sig hur jag ser ut när jag kommer gående.... Tänk, att det är något hela tiden, att det liksom aldrig blir nog! Men, men, det går väl över.. Om allt går som planerat blir det en tur till Gävle imorgon, längtar efter lillprinsen Ture, vill pussa på honom och det ordentligt! Pratade med honom i telefon tidigare idag och när dottern sa, att det var mormor, då sa han HEEEJ! Är otroligt nyfiken på huset de flyttat till, dottern säger att hon trivs jättebra redan och det är ju kul! Idag har det varit kallgrader igen, i morse var det nästan 15 minus och det gillar inte jag, det har ju blivit varmare under dagen, men just nu är det nästan 7 grader kallt.. Ja, jag vet att det bara är början på februari, men efter helgen som var, då det varit underbart väder så vill man ju att det ska fortsätta vara soligt och lite takdropp.. Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Å, fasen då! Men hoppas att ni kom iväg och att det blir en bra dag med många Ture-pussar! :D



    Kramen!

    2011-02-08 | 09:52:11
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Jag har pussat och pussat och till slut blev Ture lite irrriterad på mormor så då insåg jag att det kanske blev lite väl många pussar....

    Så GO han är den lille killen! En riktig charmör, klädd i gråa byxor, grå slipover, rödrutig sjorta och ett leende som går från öra till öra, han är ett riktigt charmtroll!

    Ha dé!/Kram

    2011-02-08 | 22:28:14
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Tofflan säger:

    Å vilken gullplutt! Förstår att mormor bara vill pussa och pussa! :D

    Kram!

    2011-02-09 | 12:29:31
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Pussar kan man inte få för mycket av!

    Ha dé!/Kram

    2011-02-10 | 18:06:32
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: