Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ganska skön tisdag...

Kategori: Allmänt

...har det varit...
Soligt och fint väder och några timmar med lilla prinsessan, det känns ganska gôtt faktiskt!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli så pass att "Morden i Midsomer" börjar, det är liksom "höjdpunkten" på dagen/kvällen..
Få se, om jag kollar "Allsång på Skansen" också, men jag brukar bara bli så irriterad för hela programmet har blivit hysteriskt tycker jag!
Programmet verkar gå ut på att kameran ska glida över en massa kända ansikten, de som fått "VIP-platser" och så trycks en mikrofon upp i ansiktena och gärna samma ansikten hela tiden!
Äh, jag är nog bara en riktig surkärring!
Nej, nu ska jag ta och vattna blommorna som jag har ute..
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Dessutom kan ingen på Allsången sjunga. Det gör ont i mina öron. Nej tack! :D Morden i Midsomer rules!

    Kram!

    2011-07-06 | 09:35:34
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Exakt!

    Ha dé!/Kram

    2011-07-06 | 10:39:45
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Martina säger:

    Hoppas du kollade ändå, Håkan var ju med! :)



    Kram!

    2011-07-06 | 11:31:39
  • åsa säger:

    Martina:

    Satt på altanen och hörde!

    Ha dé!/Kram

    2011-07-06 | 13:29:14
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: