Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

En så bra helg..

Kategori: Allmänt

...har det varit!
Vår lilla Ture med moder kom ju och förgyllde vår tillvaro och han är för härlig!
Världens temperament och väldigt bestämd är han, men trots sin ringa ålder "resonabel" tycker jag..
Katt´n är ju en stor favorit och jag tror att Elvis gillar Ture för han låter Ture klappa på honom (fint) och han kommer självmant emellanåt.
Igår kom även de små kungligheterna på eftermiddagen tillsammans med moder och "personen", vi åt tillsammans och vi kunde sitta ute för vädret blev toppen!
Idag ska de små kungligheterna åka till Eskilstuna igen och jag vet att de kommer att få det hur bra som helst med bad, fiske och båtturer och för omväxlighetens skull ska det ju bli "högsommarvärme"!
Maken, han ligger sjuk, feber och frossa så han ligger och hoppar och det är ju inget vidare nu när det kommer värme...
Få hoppas att det går över fort, kommer ju ihåg förra sommaren, veckan efter midsommar då jag blev sjuk och var så jättedålig..
Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta, har blivit lite dåligt med det de senaste dagarna!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: