Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Riktigt bra tv-kväll...

Kategori: Allmänt

...har det varit..
Först så tittade vi på "Så mycket bättre" och jag gillar alla artister som är men denna gång, förra omgången så störde jag mig på Christer Sandelin hela tiden.
Laleh, hon ligger mig varmt om hjärtat och det efter att yngsta dottern och jag var på en konsert med henne, det var några år sedan och hon var så "enkel" och så otroligt duktig och när hon sjöng sången "Mamma" så höll min dotter min hand och dottern, hon kan leva sig in i saker och ting, tårarna rann nedför hennes kinder och hon tryckte min hand, hårt, hårt...
Ja, det var en magisk stund...
Jag hade ju knappt hört talas om Laleh innan, det var dottern som kom och sa, att hon hade köpt biljetter till oss, det var bara att följa med och det ångar jag inte!
Sedan var det ju första avsnittet utav "Downton Abbey", gillar det, skarpt!
Till sist såg vi på "Boardwalk empire" och den serien kommer nog också att bli sevärd..
Tänk, att det för en gångs skull var bra program på tv en lördagkväll, hur länge som helst har det ju varit rena rama skitprogrammen!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Vad mysigt att du och din dotter fick den stunden tillsammans på konserten.

    Jag missade Så mycket bättre men lyckades se lite av programmet i repris och ska försöka se resten på nätet för jag gillar verkligen det programmet.

    Kram.

    2011-10-31 | 00:09:43
    Bloggadress: http://ninni1960.wordpress.com/
  • åsa säger:

    Ninni:

    Det var nästan en "magisk" konsert och jag är för evigt tacksam att hon tog med mig på den.

    Ha dé!/Kram

    2011-10-31 | 09:26:01
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Doris säger:

    Här har jag precis tittat på Doobidoo på svt.play, älskar det programmet !

    Önskar dig en bra vecka, kram.

    2011-11-01 | 04:13:58
    Bloggadress: http://farmordoris.wordpress.com
  • åsa säger:

    Doris:

    Vi gillar också Doobidoo, det är ett trevligt program.

    Hoppas din vecka blir bra och att du får positiva besked..

    Ha dé!/Kram

    2011-11-01 | 09:23:02
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: