Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Ett enda dygn...

Kategori: Allmänt

...utan värk, det vore som högsta vinsten på Eurolotto!
Ingen bra dag alls idag, men jag ska ju till Gävle och träffa min lillprins och det är ju tur, annars vete f-n....
Vilken natt!
Ja, jag vet att det finns de som har det mycket värrre, men se, det struntar jag blankt i!
Har bett maken om ursäkt att jag är så "blödig" idag, för det blir man när det värker och man knappt vet vart man ska ta vägen och så blir jag så frusen, men det beror väl på att jag spänner mig antar jag...
FY vilket gnäll!!!!!
Jag är oftats ganska glad av mig, men när det tillkommer värk som jag inte har 24/7 då blir jag lite gnällig, tycker väl synd om mig själv, men det är ju tur att jag har en så hjälpsam man, som för övrigt fortfarande "kryper" för mig..
Han kör lite "finjustering" med liten pensel och jag tror, att han tycker att det är riktigt roligt!
Fast, nu har han fått för sig att det är källaren som ska få sig en omgång och jag bara suckar...
Jamenvisst, han får väldigt gärna förflytta sig en trappa ner med färgburken, inte gör det mig något, kan ju bli riktigt roligt med en nymålad tvättstuga, jag tänker inte delta i den målningen!
Säger bara det, bokstavskombination!
Nu ska jag ta och vila lite innan avfärd till Gävle, längtar sååå efter att få pussa på Turebus!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Stackars dig! Hoppas att Ture-pussar lindrade smärtan! Själv har jag gått så jag har fått ont i en fot. Men jag är för fet och tung, helt enkelt.



    Kram!

    2012-04-29 | 10:36:12
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Ja, tänk att lite "Turetid" kan vara så effektivt!

    Ha dé!/Kram

    2012-04-30 | 09:28:16
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: