Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Krånglig blogg...

Kategori: Allmänt

..har jag..
Har skrivit inlägg som det står klart och tydligt att de ska finnas på min blogg, men inte då!
Nu har jag ju inte så mycket viktigt att dela med mig till omgivningen, men ändå...
Lördag är det och Melodifestivalen igen och som vanligt lär man väl titta eftersom de små kungligheterna alltid vill diskutera den senast omgången och de kommer troligtvis hit till oss i morgon.
Har tänkt bjuda dotter, "personen" och de små kungligheterna på "Pulled Pork", men vet av erfarenhet att det är lika bra att steka på några köttbullar åt prinsessan, för det vet jag att hon gillar!
Prinsen, han är mer nyfiken på att testa nya maträtter och han gillar då det är lite kryddat, så honom är det jätteroligt att bjuda på något nytt.
Ute har det varit ett riktigt fint vårvinterväder idag, ett par varmgrader och strålande sol, vad mer kan man begära?
Hoppas alla har möjlighet att njuta av det fina vädret och att alla har en bra helg!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Å jag är nu så riktigt nyfiken på "personen" och på de två nya "personerna". När kommer de sistnämnda??



    Ha en fortsatt go helg!

    Kram!

    2012-03-03 | 17:45:26
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    De sistnämnda kommer i sommar, Juli är det meningen, men eftersom det är tvillingar så kommer de förmodligen tidigare..

    Ha dé!/Kram

    2012-03-03 | 18:21:50
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: