Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Faktiskt solsken...

Kategori: Allmänt

...här hos mig!
Strålande väder är det idag och det är ju bra eftersom maken målar hus idag också..
Själv ska jag på dansuppvisning, det är prinsen som ska dansa (street/hiphop tror jag det är) , prinsessan skulle ha haft uppvisning igår, men då var det dop för de små kungligheternas lillebror så hon fick stå över.
Lite tråkigt för henne kanske, men det blir ju fler gånger..
Tänk, va bortskämd jag är att alltid ha tillgång till bil, det har jag verkligen märkt nu i helgen då maken haft bilen och det har varit skitväder, att sätta sig på elopeden och dra iväg har liksom inte frestat...
Nu kommer äldsta dottern om en stund, vi ska sedan vidare och hämta upp de små kungligheterna hos fadern och därefter till Folkets Hus för en grandios dansuppvisning!
Hoppas solen skiner i resten av landet så att alla får njuta av en fin söndag!
Ha dé!/tant raffa

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Å vad jag hade velat se Prinsen dansa! Men jag vet ju att du inte har bilder på din blogg... Hoppas du njöt i fulla drag!



    Kram från ett soligt Uppsala!

    2012-05-13 | 13:44:19
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:

    Han var superduktig!

    Kan inte förstå, var han fått självsäkerheten ifrån när han är på scen, inte från mormor i alla fall..

    Ha dé!/Kram

    2012-05-13 | 16:18:47
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/
  • Ragnvi säger:

    Läser att allt gick bra på dansen igår! Härligt!



    Gårdagen bjöd på sol även hos mig...men jisses vad det regnade innan! Humöret sjönk som en sten, men efter gårdagen känns det lite bättre igen.

    Kramen!

    Ragnvi



    PS. Såg dina rader på FB om en anonym blogg...har jag funderat på några gånger...

    2012-05-14 | 10:06:31
    Bloggadress: http://rankans.blogg.se/
  • åsa säger:

    Ragnvi:

    Ja, nu kan det vara slut på skitväder för ett tag tycker jag!

    Det där med bloggen, det har jag tänkt på ett tag..

    Ha dé!/Kram

    2012-05-14 | 17:39:14
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: