Tant Raffa

Välkommen till Tant Raffas space i rymden. Här skrivs det om allt och inget men alltid med en stor dos av humor och ironi!

Elfrida....

Kategori: Allmänt

....har plockats fram så NU är det väl vår då!
 
Har varit ute på Elfridatur tre gånger redan sedan i måndags och idag var jag förbi och hämtade med mig äldsta dotterns hund Naala!
Naala blev så glad då hon fick se Elfrida!
Ja, jag vet att det låter "löjligt", men hon blev det och det är väl för att hon vet att det vankas "promenad".
En lång sväng var vi, det är så skönt ute, tvåsiffrig temp och solsken, en riktig vårdag alltså och massor med tussilago!
Lika bra att passa på att njuta, det ska ju bli sämre väder, men det är ju trots allt bara den 12 mars än så länge...
 
Maken, han har fullt upp med sin Amazon!
Det ska bytas än det ena, än det andra och det är roligt att se hur han njuter av allt som "måste" göras.
Idag har han bytt olja i....ja, där det behövs antar jag..
Ny bilklädsel har han satt i och det blev så fint så!
 
Ha dé!/tant raffa
 
 
 

Kommentarer

  • Tofflan säger:

    Härligt med Elfrida! Vilken frihet för dig!

    Kram!

    2014-03-12 | 19:51:59
    Bloggadress: http://tofflan.wordpress.com
  • åsa säger:

    Tofflan:
    OM du visste, hur mycket jag älskar min Elfrida!
    Ville inte sluta åka idag så jag tog världens omväg hem från dottern, säkert 4-5 km längre!
    Njuter av frihetskänslan och att kunna vara nära naturen, känna lukter och se hur det förvandlas i naturen från dag till dag..
    Ha dé!/Kram

    2014-03-12 | 22:41:03
    Bloggadress: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här: